SM-liiga

Kirjaudu sisään

Käyttäjänimi:
Salasana:

Muista minut

» Rekisteröidy
» Salasana hukassa?

Aihe: Pelicans 2008-2009

Keskustelupalsta -> Joukkueet -> Pelicans 2008-2009
Sivut: 1 [2]
04.01.2009 - 22:05:42 04.01.2009 - 22:05:42
wolfman90
Profiili Lähetä käyttäjälle yksityisviesti
Käyttäjä on offline Offline

OFFTOPIC : Nyt se sitten tapahtui !!

jatkoaika.com sivuston Pelicans-hiekkalaatikon pikkupojut sekä vuosien myötä syntynyt "sisäpiiri" ja ilmeisesti moderaattoreissa olleen kaverin takia saivat minut, sekä käsittääkseni viattoman täysin ulkopuolisen henkilön karkoitettua sivustolta keksityn "yksi mies, kaksi nimimerkkiä" - säännön perusteella - KÄSITTÄMÄTÖNTÄ KAKAROITTEN JA KONEELLA ISTUVIEN "KIEKKOFANIEN" SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA, ilmeisesti kyseessä on ikärasismi ja rankka näkemysero, sekä siitä, että ns."besserwissereitä", "en ole ikinä väärässä"-ihmisiä olivat palstan äänekkäimmät henkilöt.
Fiksuimmat vaikenivat, ja kun en itse siihen alistunut ja toinen, ajattelu-ja kirjoitustavaltaan samantyylinen henkilö esitimme eriäviä mielipiteitä, saimme keksityllä syyllä lähteä.
IP-numeroilla ja paikantamalla luotettavasti moderaattorit olisivat voineet toimia oikein, mutta
eihän "korppi korpin silmää noki"...
Sain parilta käyttäjältä aiheesta uuden vuoden alla pari kännissä kirjoitettua "uhkausviestiä" parilta jatkoajan kirjoittajalta. Vastattuani viesteihin ja lähetettyäni moderaattoreille tutkimuspyynnön, jossa pyysin selvittämään minulle privaviestejä lähettäneille käyttäjille IP-numeroiden ym.perusteella, ettei ole mahdollista, että minulla olisi kaksi nimimerkkiä palstalla...
Viime yönä puolen yön jälkeen parin oluen jälkeen kirjoitin masentuneen viestin Ässät - pelin jälkeen Pelicans Juuri Nyt - ketjuun, ja tämä "hengenheimolaiseni" kommentoi jonkin ajan päästä hieman eriävällä mielipiteellä, kuitenkin hyvässä hengessä. Kysäisin häneltä ( kun ei ollut näkynyt ketjuilla ), onko HÄN saanut omituisia privaviestejä, ja pyysin ottamaan privana yhteyttä...
tänä aamuna molempien kirjoitusoikeudet oli poistettu, täysin mielivaltaisesti. Tällainen palsta on JATKOAIKA, ainakin Pelicans-ketjujen osalta.

Asiaan : Tämä kausi näyttää olevan Pelsuilla "taputeltu", ilman ihmeitä ei Lahdessa kunnon pudotuspelikiekkoa nähdä. Huolimatta mv Nikkilän kohtuullisista tilastoista mies tuntuu imaisevan maalin - pari juuri silloin kuin ei pitäisi. Voittava mv on JÄÄTÄVÄ, elinen kiukuttelu maksoi Pelsuille tärkeät pisteet Porissa.
Kun vielä iso osa varsinkin hyökkääjistä alisuorittaa koko ajan ja tsekkivahvistukset loukkaantuivat HARJOITUKSISSA, lahtelaiskiekon kannattaja 70-luvulta lähtien saa tarpeekseen.

Jatkoajalle en mene koskaan millään nimimerkillä ikinä, hiekkalaatikkoikä ja ketjubesserwisserien nuoleskelu ei ole periaatteeilleni sopivaa. Onneksi elämämässäni on niin paljon muuta, että nämä kokeilut saavat riittää.

Kaikille niille jatkoajan kirjoittajille, jotka alusta asti minua sieltä ulos kampesivat :

"Come on, fuckin Mickey Mouse(s), maybe next time"
(Leo Komarov)

Muistakaa pitää vaipat kuivina ja/tai huolehtia, että lääkitys on kunnossa !!!

Viimeksi muokannut: wolfman90 - 04.01.2009 22:09
05.01.2009 - 08:55:08 05.01.2009 - 08:55:08
Jesus

wolfman90 kirjoitti:
OFFTOPIC : Nyt se sitten tapahtui !!

jatkoaika.com sivuston Pelicans-hiekkalaatikon pikkupojut sekä vuosien myötä syntynyt "sisäpiiri" ja ilmeisesti moderaattoreissa olleen kaverin takia saivat minut, sekä käsittääkseni viattoman täysin ulkopuolisen henkilön karkoitettua sivustolta keksityn "yksi mies, kaksi nimimerkkiä" - säännön perusteella - KÄSITTÄMÄTÖNTÄ KAKAROITTEN JA KONEELLA ISTUVIEN "KIEKKOFANIEN" SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA, ilmeisesti kyseessä on ikärasismi ja rankka näkemysero, sekä siitä, että ns."besserwissereitä", "en ole ikinä väärässä"-ihmisiä olivat palstan äänekkäimmät henkilöt.
Fiksuimmat vaikenivat, ja kun en itse siihen alistunut ja toinen, ajattelu-ja kirjoitustavaltaan samantyylinen henkilö esitimme eriäviä mielipiteitä, saimme keksityllä syyllä lähteä.
IP-numeroilla ja paikantamalla luotettavasti moderaattorit olisivat voineet toimia oikein, mutta
eihän "korppi korpin silmää noki"...
Sain parilta käyttäjältä aiheesta uuden vuoden alla pari kännissä kirjoitettua "uhkausviestiä" parilta jatkoajan kirjoittajalta. Vastattuani viesteihin ja lähetettyäni moderaattoreille tutkimuspyynnön, jossa pyysin selvittämään minulle privaviestejä lähettäneille käyttäjille IP-numeroiden ym.perusteella, ettei ole mahdollista, että minulla olisi kaksi nimimerkkiä palstalla...
Viime yönä puolen yön jälkeen parin oluen jälkeen kirjoitin masentuneen viestin Ässät - pelin jälkeen Pelicans Juuri Nyt - ketjuun, ja tämä "hengenheimolaiseni" kommentoi jonkin ajan päästä hieman eriävällä mielipiteellä, kuitenkin hyvässä hengessä. Kysäisin häneltä ( kun ei ollut näkynyt ketjuilla ), onko HÄN saanut omituisia privaviestejä, ja pyysin ottamaan privana yhteyttä...
tänä aamuna molempien kirjoitusoikeudet oli poistettu, täysin mielivaltaisesti. Tällainen palsta on JATKOAIKA, ainakin Pelicans-ketjujen osalta.

Asiaan : Tämä kausi näyttää olevan Pelsuilla "taputeltu", ilman ihmeitä ei Lahdessa kunnon pudotuspelikiekkoa nähdä. Huolimatta mv Nikkilän kohtuullisista tilastoista mies tuntuu imaisevan maalin - pari juuri silloin kuin ei pitäisi. Voittava mv on JÄÄTÄVÄ, elinen kiukuttelu maksoi Pelsuille tärkeät pisteet Porissa.
Kun vielä iso osa varsinkin hyökkääjistä alisuorittaa koko ajan ja tsekkivahvistukset loukkaantuivat HARJOITUKSISSA, lahtelaiskiekon kannattaja 70-luvulta lähtien saa tarpeekseen.

Jatkoajalle en mene koskaan millään nimimerkillä ikinä, hiekkalaatikkoikä ja ketjubesserwisserien nuoleskelu ei ole periaatteeilleni sopivaa. Onneksi elämämässäni on niin paljon muuta, että nämä kokeilut saavat riittää.

Kaikille niille jatkoajan kirjoittajille, jotka alusta asti minua sieltä ulos kampesivat :

"Come on, fuckin Mickey Mouse(s), maybe next time"
(Leo Komarov)

Muistakaa pitää vaipat kuivina ja/tai huolehtia, että lääkitys on kunnossa !!!

Buhahahaa. Ei luoja. Niin katkeraa, niin katkeraa. Nyt kannattaa käydä omalääkärin juttusilla, varsinkin jos noin paljon ahdistaa.

Vierailemalla tuolla jatkoaika.comissa, saa kyllä selkeän käsityksen siitä miksi sut on potkittu pois. Tuskin moni jää siellä kaipaamaan, varsinkin kun viestientaso näyttäisi olevan samaa luokkaa ylläolevan kanssa.

Parhaat naurut ikinä missään.
07.01.2009 - 16:33:01 07.01.2009 - 16:33:01
wolfman90

OFFTOPIC[/quote]Buhahahaa. Ei luoja. Niin katkeraa, niin katkeraa. Nyt kannattaa käydä omalääkärin juttusilla, varsinkin jos noin paljon ahdistaa.

Vierailemalla tuolla jatkoaika.comissa, saa kyllä selkeän käsityksen siitä miksi sut on potkittu pois. Tuskin moni jää siellä kaipaamaan, varsinkin kun viestientaso näyttäisi olevan samaa luokkaa ylläolevan kanssa.

Parhaat naurut ikinä missään.[/quote]

No niin, sentään yksi "hiekkalaatikon pojuista"vaivautui vastaamaan, sen verran tuntui kuitenkin, vai mitä ? Luuletko, ettei koneita, ip-numeroita ja yhteyksiä aikuisella miehellä riitä, jos sinne jatkoajalle kaipaisin ja katkera olisin ? Mulla voisi olla vaikka kahdeksan nimimerkkiä, mutta koko jutussa huvittavinta juuri on se, että potkut tulivat aiheettomasti. Mistäs Jesus - poju tiedät, etten ole siellä jo jollain nimimerkillä ??
Eipä mua sinne todellakaan kaivata, enkä minä sinne. Luuletko, Jesus, yhden viestin kirjoittaneena tänne areenalle, että kukaan ei ymmärtäisi sinun olevan yksi "hiekkalaatikon"
pojista tai joku heidän kavereistaan ?
Pelicans - osiossa Jatkoajalla oli paljon mukaviakin kavereita, joilta sai hyviä sisäpiiritietoja, tiesivät paljon lahtelaisesta kiekkoilusta, mielipiteenvaihto oli mukavaa. Tässä minun ulosheittocasessa kyse oli muutamasta pikku sisäpiirin pojusta, jotka eivät ikinä minusta pitäneet.
Itse en tätä aihetta enää viitsi käsitellä. Halusin vain julkituoda, millaisia nämä todennäköisesti osa pelejä kotona radiosta kuuntelevat "fanit" ovat. Pellejä mitä pellejä.

ASIAAN: Juuri kun aloin edellisen viestini Pelicans-osiossa jo synkistelemään, Pelicans nöyryytti HIFK:ta Lahdessa loppiaisena. Tosin tehoista vastaa edelleen joukkueen "duunariosasto." Huominen ( 8.1. )Ilves-ottelu näyttää, jatkuuko kurssin paraneminen.
Sindel palannee kokoonpanoon, ja villi veikkaukseni on, että joko Karo Koivunen tai Jesse Saarinen jää pois. Toivon, että Saarinen, mutta pelkään pahoin valmennuksen kuitenkin päätyvän Koivuseen.
07.01.2009 - 17:00:49 07.01.2009 - 17:00:49
Jesus

wolfman90 kirjoitti:

No niin, sentään yksi "hiekkalaatikon pojuista"vaivautui vastaamaan, sen verran tuntui kuitenkin, vai mitä ?

Onhan se hienoa kun joku tilttaa noin totaalisesti. Avautuu täällä puolustellen itseään minkä kerkeää. Pitää jatkossakin hakea huumoria näistä avautumisista.

wolfman90 kirjoitti:

Luuletko, ettei koneita, ip-numeroita ja yhteyksiä aikuisella miehellä riitä, jos sinne jatkoajalle kaipaisin ja katkera olisin ? Mulla voisi olla vaikka kahdeksan nimimerkkiä, mutta koko jutussa huvittavinta juuri on se, että potkut tulivat aiheettomasti. Mistäs Jesus - poju tiedät, etten ole siellä jo jollain nimimerkillä ??

Ihan aiheesta ne näyttävät tulleen. Pönkitätkö omaa virtuaalipippeliäsikin useastikin kahdella eri nimimerkillä??

wolfman90 kirjoitti:

Eipä mua sinne todellakaan kaivata, enkä minä sinne. Luuletko, Jesus, yhden viestin kirjoittaneena tänne areenalle, että kukaan ei ymmärtäisi sinun olevan yksi "hiekkalaatikon"
pojista tai joku heidän kavereistaan ?
Pelicans - osiossa Jatkoajalla oli paljon mukaviakin kavereita, joilta sai hyviä sisäpiiritietoja, tiesivät paljon lahtelaisesta kiekkoilusta, mielipiteenvaihto oli mukavaa. Tässä minun ulosheittocasessa kyse oli muutamasta pikku sisäpiirin pojusta, jotka eivät ikinä minusta pitäneet.

Jep. 9/11 ja muut salaliitot jää tämän mysteerin alle. Onkohan Supokin mukana???

wolfman90 kirjoitti:

Itse en tätä aihetta enää viitsi käsitellä. Halusin vain julkituoda, millaisia nämä todennäköisesti osa pelejä kotona radiosta kuuntelevat "fanit" ovat. Pellejä mitä pellejä.

Sun ulosheitossasi näyttäisi olevan kyse siitä, että et osannut kirjoitella yhdellä nimimerkillä. Turvauduit kahteen ja keskustelit keskenäsi kun muut eivät olleet kanssasi samaa mieltä. Et näyttänyt kestävän kun osa jatkoaikalaisista ei ollutkaan samaa mieltä "teidän" kanssa.

Tuolla meuhkaamisella ainoa pelle olet sinä. Ei kukaan tervejärkinen sekoa noin totaalisesti nettikeskusteluissa. Mutta jatka ihan vapaasti meuhkaamista. Täällä saat keskustella itsesi kanssa, eikä kukaan tule olemaan eri mieltä sun kanssa.

Jesus - hiekkalaatikkobesserwisserpelle????

Viimeksi muokannut: Jesus - 07.01.2009 17:03
08.01.2009 - 16:17:07 08.01.2009 - 16:17:07
wolfman90

Kyllä olet oikeasti hauska mies, Jesus, nauratti minuakin vinkeä tekstisi.

Jokaisella meistä on oikeus omaan näkemykseen ja mielipiteeseen. Jotta en tikahtuisi
huvittuneisuudesta kuoliaaksi ( joillekin se tietysti voisi olla ilon aihe ), en jatkossa
enää tällä jutulla päätäni vaivaa. Kiitoksia kaikille, jotka tätä hupaisaa replikointia
ovat jaksaneet vilkuilla ( teille kaikille neljälle ).

Nyt on aika keskittyä olennaiseen, eli lätkän seuraamiseen ja elämästä nauttimiseen kaikilla
osa - alueilla. Ehkä ketjuilla vielä tavataan, "Jesus" - ehkä olen ollut siellä koko ajan.... ;)

ASIAAN : Erittäin tärkeät pisteet tänä iltana jaossa Lahdessa. Sindel on palannut, mutta toisaalta Kari Sihvonen on poissa ( flunssa ? ). Toivotaan, että joukkue pelaa samalla tatsilla
kuin HIFK-pelin alussa ilman Karran raivokasta esimerkkiä.

Viimeksi muokannut: wolfman90 - 08.01.2009 16:17
Sivut: 1 [2]

» RSS-syötteet

RSS